חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הסטוק שרונה

מדיניות החזרים כספיים והחזרות

הסטוק שרונה אונליין

מדיניות החלפות והחזרות 

1. מוצר שהגיע ללקוח פגום ומחיר המוצר עד 60 ש״ח יש לפנות לשירות לקוחות תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, לצלם את המוצר הפגום בצירוף קבלה חשבונית קניה (אשר נשלחה במייל לאחר ביצוע ההזמנה) ולשלוח את התמונה לשירות לקוחות על מנת שכרטיס האשראי יזוכה.  
מוצרים שמחירם עולה על 60 ש״ח יש להגיע לחנות בתיאום עם שירות לקוחות ולהחזיר את המוצר בצירוף קבלה/חשבונית עסקה וכאשר המוצר באריזתו המקורית תוך יומיים ויתקבל זיכוי לאשראי.
במידה והחנות לא קרובה לביתכם במרחק סביר יש לפנות לשירות לקוחות ולקבל זיכוי טלפוני.
החזר כספי ניתן עד 2 ימי עסקים מיום קבלת המוצר. מעבר לכך ניתן לקבל שובר זיכוי תוך 14 יום מיום קבלת המוצר (מוצר שמחירו מתחת ל 60 ש״ח ניתן לצלם לשירות לקוחות את הפגם ולקבל בצירוף קבלה שובר זיכויי , במוצר שמחירו מעל 60 ש״ח יש להגיע לחנות ,להחזיר את המוצר הפגום ,להציג קבלה ולקבל שובר זיכוי. במידה והחנות במרחק של 50 ק”מ מביתכם יש לפנות לשרות לקוחות).


2. החלפות והחזרות ניתן לבצע רק בהגעה לחנות תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בצירוף קבלה בלבד וכאשר המוצר באריזתו המקורית, על מנת לקבל החזר כספי או החלפה. מעבר ל- 2 ימי עסקים, מיום קבלת המוצר ניתן תוך 14 יום מיום קבלת המוצר לקבל החלפה או שובר זיכוי בהגעה לחנות (בתיאום מראש עם שירות לקוחות 0524065499) יש להגיע עם המוצר בצירוף קבלה. במידה ואין סניף במרחק של 50 ק”מ מביתכם יש לפנות לשירות לקוחות .

 

ביטול עסקה

3. בעת ביטול עסקה ייגבו מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% משווי העסקה או 100 ש”ח, לפי הסכום הנמוך מביניהם.

4. במקרה שבו התבצעה העסקה בכרטיס אשראי, ייגבו מהצרכן דמי סליקת כרטיס אשראי בגין העסקה שבוטלה.

5. לקוח/ה אשר ביצע/ה עסקה ומעוניינת לבטל לאחר שההזמנה נשלחה עם חברת המשלוחים יחוייב ב-58 ש”ח עקב משלוח כפול.

שימו לב – החזרת / החלפת מוצר תתאפשר בצירוף חשבונית קניה בלבד וכאשר המוצר באריזתו המקורית.

 

*אין החזרות/החלפות על תחפושות ואביזרים לפורים 

 

ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון / הודעת וואטסאפ :

0524065499

 

 

מאחלים לכם קנייה מהנה, צוות הסטוק שרונה אונליין

 

התחברות